Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La víctima, que portava casc en el moment de l'accident, ha sofert un traumatisme cranioencefàlic i facial greu i ha requerit d'assistència
128
Un turista, de nacionalitat suïssa i de 52 anys, ha resultat ferit de gravetat, després de sofrir una caiguda quan muntava amb bicicleta a la carretera de Cala Pi, davant de la urbanització Les Palmeres. L’accident ha ocorregut al voltant de les 8h20 del matí.
La víctima, que portava casc en el moment de l’accident, ha sofert un traumatisme cranioencefàlic i facial greu durant la caiguda, i ha requerit d’assistència.
Fins al lloc dels fets s’han traslladat, per part del SAMU 061, una unitat de suport vital bàsic i una altra de suport vital avançat. A l’arribada dels sanitaris, l’home ha estat estabilitzat i traslladat per una unitat de suport vital avançat del SAMU 061 a l’Hospital Universitari de Son Espases, després de ser activat el codi trauma greu.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors