Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
El succés, que ha tengut lloc cap a les 10 hores, ha obligat a tallar la carretera i a desviar el trànsit
/IB3 NOTÍCIES
170Nou ciclistes han resultat ferits, un d’ells en estat greu i un altre en estat crític, en ser envestits aquest dijous per un vehicle a la carretera que uneix Capdepera amb Artà, a Mallorca. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.
A causa del gran nombre d’implicats, els serveis d’emergència han hagut de desplaçar cinc ambulàncies al lloc dels fets. El personal sanitari ha hagut d’actuar amb rapidesa per valorar i assistir els ferits i han instal·lat una carpa a la mateixa carretera per atendre’ls.
L’accident s’ha produït devers les 10 del matí en un tram de la carretera que uneix Artà i Capdepera, un dels punts negres de les carreteres de Mallorca.
El tram en línia recta fa pensar que la conductora s’hauria despistat.
A l’espera de l’atestat de la Guàrdia Civil, la principal hipòtesi amb la qual es treballa és que circulava a gran velocitat i ha envestit el grup de ciclistes. Els resultats de les proves d’alcoholèmia i de drogues determinaran l’estat de la conductora.
Moltes de les bicicletes han quedat xapades per la força de l’impacte i la carretera ha quedat tallada al trànsit durant hores.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor