Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

L’incident ha generat una densa columna de fum, però no hi ha ferits
Alarma a l’aeroport d’Eivissa a causa d’un incendi que ha començat pocs minuts després de les 13.30 hores d’aquest diumenge, en un vehicle estacionat a l’aparcament exprés. L’incident ha originat una densa columna de fum.
Segons han informat els bombers, una furgoneta s’ha incendiat per causes encara desconegudes. Es trobava aparcada a la zona coneguda com a “Kiss and fly”, entre la terminal i el nou pàrquing de l’aeròdrom. El seu propietari ha notat que sortia fum del capó. En baixar, ha començat un petit incendi, que ha intentat sufocar amb l’ajuda d’extintors, però no ha pogut evitar les flames que han provocat fins a quatre explosions en el vehicle.
Finalment, dues dotacions de bombers han sufocat l’incendi. L’aparcament ha quedat clausurat durant una hora. No hi ha ferits.
Ver esta publicación en Instagram
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
El veïnat ha contingut les flames fins que han arribat els equips d'extinció