Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Aquest aficionat a la nàutica assegura que és "legal", mentre que l'Ajuntament adverteix que els tècnics d'Urbanisme estudiaran si representa un perill per a la via pública
Una barca col·locada a la terrassa d’un tercer pis, al municipi des Castell, ha estat la imatge del cap de setmana a Menorca. El seu propietari la hi va pujar amb l’ajuda d’una grua per estalviar-se el lloguer d’un espai on guardar-la i reparar-la durant l’hivern, segons ha explicat ell mateix a través de les xarxes socials.
Els tècnics de l’Ajuntament, per la seva banda, estudien si el fet pot representar un perill i si és necessària la retirada de l’embarcació. Sigui com sigui, la situació no ha deixat de sorprendre alguns veïnats de la zona.
Segons ha explicat aquest aficionat a la nàutica, la raó per la qual ha instal·lat la llanxa a la seva terrassa és estalviar-se el cost del lloguer d’un amarrament o una boia, a part de poder dedicar més temps a la tasca de posar a punt l’embarcació: “Així m’estalvio 70 euros al mes durant els cinc mesos d’hivern i la repar des de casa meva”, ha apuntat.
A més, assegura que és “legal” dipositar la llanxa a la terrassa, ja que el seu pes és” fins a deu vegades menor” del que pot suportar l’estructura.
En el cas que es consideri que representa un perill per als ciutadans, el Consistori ha assegurat que dictarà un ordre d’execució perquè sigui retirada de la terrassa.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull