Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Guàrdies civils i policies locals presencien com els ocupes canvien la porta del pis sense poder fer-hi res
Porta de l'habitatge ocupat a Sant Antoni, Eivissa. Foto IB3
349Un veí de Sant Antoni de Portmany, a l’illa d’Eivissa, denuncia indefensió davant l’ocupació del seu habitatge. Assegura que va presenciar com els ocupes canviaven el pany de la porta de ca seva, un petit pis que està buit des de fa anys i on plantejava fer reformes. El propietari de l’immoble, que prefereix mantenir l’anonimat, assegura també que la persona que l’ocupa va intentar agredir-lo.
En rebre la denúncia, els agents de la Policia Local i de la Guàrdia Civil hi varen acudir, però no varen poder fer res per treure’ls de l’habitatge. La parella que l’ocupa haurien mostrat vídeos als agents per provar que feia més de dos dies que residien al pis.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals