Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
L'empresa concessionària investiga la causa de l'incident
L’oposició a l’Ajuntament de Manacor qüestiona la viabilitat de les obres del passeig de Porto Cristo, després que ahir hi hagués un vessament d’aigües fecals per mor de l’avaria d’una bomba impulsora. El Consistori ho atribueix a una avaria puntual, però n’investiguen les causes.
Quan els banyistes han arribat avui a la platja, un cartell els indicava que l’aigua estava contaminada. En espera d’una segona analítica, l’Ajuntament no recomana banyar-se a la platja de Porto Cristo per mor d’un vessament d’aigües fecals.
Segons l’Ajuntament, un llamp caigut durant la tempesta d’ahir va avariar el sistema elèctric d’una de les dues bombes d’impulsió de les aigües residuals, i això va ocasionar vessaments a l’acabat d’estrenar passeig, que arribaven fins a la mar. L’empresa concessionària investiga si les obres tenen res a veure amb l’incident. De fet, els partits de l’oposició ja han demanat explicacions al Consistori.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística