Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
No es pot circular des d'avinguda Alemanya fins al Baluart del Príncep
Imatge d'arxiu.
90Un vessament de combustible d’un vehicle que circulava per Avingudes, a Palma, ha obligat a tancar el trànsit des d’Avinguda Alemanya fins al Baluart del Príncep després de produir-se diversos accidents. Segons ha informat l’Ajuntament, el vehicle que perdia líquid era un turisme d’un particular, que circulava en sentit cap a Avinguda Gabriel Alomar. L’incident ha tingut lloc cap a les 10.00 hores.
Una gran taca de combustible s’ha estès per la calçada des de plaça d’Espanya fins al final de l’avinguda Gabriel Alomar. Tres motoristes han relliscat i caigut i un d’ells ha impactat contra un autobús de l’EMT. Un segon autobús públic s’ha vist implicat en un accident, i un cotxe també ha perdut el control i ha acabat pujat a la mitjana. Afortunadament, cap dels afectats ha resultat ferit de gravetat.
La Policia Local ha tallat el trànsit des d’Avinguda Alemanya fins a la coneguda com a costa del gas. El trànsit rodat que arriba des de La Rambla s’està desviant pel túnel al carrer Antoni Marqués i per Avingudes només es permet el pas d’autobusos. Mentrestant, operaris de Emaya treballen a retirar el combustible de la calçada.
La Policia Local preveu que la circulació no es restableixi fins a aquest horabaixa.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació