L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Treballadors i veïns del polígon Montecristo pateixen les molèsties per fuites de líquids del clavegueram
Treballadors i veïns del polígon Montecristo, a Sant Antoni de Portmany, pateixen les molèsties produïdes per fuites de líquids del clavegueram. La setmana passada un vessament de líquid oliós va provocar un accident de trànsit.
Una claveguera va provocar dijous passat un accident de trànsit al polígon industrial Montecristo, situat al terme municipal de Sant Antoni de Portmany, a la zona que limita amb Vila. Es va produir un vessament de líquids greixosos que van fer relliscar diversos vehicles, alguns dels quals van sortir de la carretera i van patir desperfectes.
Els treballadors de la zona denuncien que ja fa molt de temps que aquesta claveguera té fuites que provoquen problemes i incomoditats tant als vehicles com als vianants.
A més de les molèsties ocasionades, aquestes pèrdues incontrolades generen també un perjudici sanitari i mediambiental en la zona.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues