La Federació de Colles de Ball d’Eivissa ha mostrat la seva indignació amb un vídeo promocional d’una coneguda discoteca de l’illa.
A l’audiovisual mesclen paisatges rurals d’Eivissa amb persones vestides de pagès ballant a ritme de música electrònica. Des de la Federació consideren que es ridiculitzen elements propis de la cultura local. El debat també està servit a les xarxes socials, on és freqüent la crítica del vídeo, encara que en el mateix hi apareixen integrants de diferents colles, que hi actuen a títol particular.
A peu de carrer n’hi ha que opinen que és una manera de mostrar elements propis de la cultura eivissenca, tot i que d’altres estan en desacord amb la manera de fer-ho.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres