La Fira Dolça, un any més, ha fet gola a milers de persones. La Policia Local havia habilitat fins a 4 solars a l’entrada del poble per aparcar, però les retencions han estat inevitables. Una vegada ja dins el poble, l’ambient era més dolç que mai.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa