La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

L'acte ha servit per commemorar el Dia Europeu de la Solidaritat i la Cooperació entre Generacions
El dia de la Solidaritat i la Cooperació entre Generacions s’ha celebrat amb una abraçada col·lectiva que ha aplegat padrins, pares i nets. Un acte amb el qual s’ha volgut contribuir a lluitar contra la soledat no desitjada.
Actualment, són molts els majors que acaben els seus dies en residències de gent gran. Però abans era diferent i el més habitual és que convisquessin amb els fills a ca seva. “Jo he estimat molt tota la família, els padrinets i tothom”, explica una de les usuàries d’una residència de Palma.
Precisament per recuperar aquest vincle, diferents generacions han protagonitzat una abraçada amb un objectiu molt concret.
“Volem ser solidaris amb la nostra gent gran perquè moltes persones es queden totes soles i els padrins i padrines tenen moltes coses per aportar, jo tenc dos infants i sempre que ens relacionam amb persones grans sorgeix una complicitat molt especial”, explica una de les participants en l’acte Abraçant el temps, un esdeveniment sense ànim de lucre que ha organitzat la residència Fonsana Son Armadams per lluitar contra la soledat no desitjada que pateix majoritàriament la gent gran.
En aquesta abraçada multitudinària s’ha volgut reivindicar la importància que tenen les relacions humanes per lluitar contra la solitud. I en aquest acte, els nets han acaparat totes les mirades. I els joves han obert el seu cor als més majors. “Estam bé amb ells, tenim com una connexió amb els padrins”, expliquen algunes de les participants més joves. “Estimam molt el padrí i ell té una casa al camp, amb gallines i conills, i ens agrada ajudar-lo”, han afegit dos germans que s’han sumat a aquesta abraçada col·lectiva. Unes declaracions d’amor als padrins que han servit per commemorar el Dia Europeu de la Solidaritat i la Cooperació entre Generacions.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys