Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'accident ha deixat quatre persones ferides lleus
Una ambulància ha trabucat al carrer General Riera de Palma a la cantonada amb Anselm Turmeda aquest diumenge horabaixa després que un cotxe impactàs contra ella. El sinistre ha deixat quatre persones ferides lleus, dues anaven amb el turisme i les altres dues amb l’ambulància. D’aquestes, una ha estat traslladada a la Clínica Rotger i dues a la Juaneda.
Segons ha explicat la Policia Local, els testimonis asseguren que el cotxe ha partit des del carrer Anselm Turmeda quan el semàfor s’ha posat verd i s’ha topat amb l’ambulància en circulació, la qual anava amb els llums d’emergència. Els Bombers de Palma, ambulàncies del SAMU 061, un altre vehicle sanitari privat i agents tant de la policia local com de la Policia Nacional s’han traslladat fins al lloc dels fets.
Tengo videos de los hechos mi instagram: https://www.instagram.com/p/Cpau9qSNHLL/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Tengo videos de los hechos mi instagram: https://www.instagram.com/p/Cpau9qSNHLL/?igshid=MDJmNzVkMjY=
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13