L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La brega es va produir la matinada d'aquest dimecres a l'alçada del Balneari 1
Imatge d'arxiu de la Platja de Palma
149La Policia Nacional ha detingut un jove neerlandès de 18 anys implicat en una baralla a la Platja de Palma, en la qual un compatriota de 27 anys va resultar ferit molt greu i va haver de ser ingressat a l’UCI de l’Hospital Universitari Son Espases.
Els fets es varen produir la matinada del passat dimecres, a les 2.20 hores, a l’altura del Balneari 1 de la Platja de Palma, segons ha informat la Policia. A conseqüència de la baralla, cinc turistes van resultar lesionats: tres amb pronòstic lleu, un amb múltiples contusions i pèrdua del coneixement i un cinquè, el de 27 anys, amb caràcter molt greu. Aquest va rebre diversos cops al cap, per la qual cosa encara roman a l’UCI.
El grup d’Homicidis de la Policia Nacional es va fer càrrec de la recerca i, després de nombroses gestions, va aconseguir identificar els suposats agressors. Es tracta d’un grup de turistes que estava de vacances a Mallorca i que tenen entre 18 i 20 anys. Després de saber que la Policia seguia els seus passos, vuit d’ells van avançar la seva tornada a la matinada del dijous. Però ahir divendres, va ser detingut a l’aeroport de Palma un dels joves d’aquest grup que intentava partir. La investigació continua oberta.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues