Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Feia més de 30 anys que al torrent de Sa Font de sa Cala no hi havia tanta d'aigua
Una espectacular tempesta ha afectat avui Cala Rajada. En només una hora, entre les dues i les tres de l’horabaixa, han caigut 64 litres per metre quadrat. L’aigua ha anegat carrers, platges i, fins i tot, qualque habitatge.
A sa Font de sa Cala els operaris municipals han hagut de retirar amb maquinària i pala en mà les restes de terra i pedres que ha escampat la tempesta enmig dels carrers que han quedat plens d’aigua. La barrumbada ha estat tant forta que ha deixat imatges insòlites. Feia més de 30 anys que al torrent de la cala no hi veien tanta d’aigua com la que ha duit avui.
La tempesta també ha fet sentir els seus efectes a la platja petita. L’aiguat se n’ha enduit part de l’arena.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions