Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

El col·lectiu Calle Manigua ha captivat el jurat i el públic amb el seva mescla de percussió, dansa i teatre
La furgoneta continua plena de tambors. I és que la batucada Calle Manigua acaba de tornar a Mallorca. Aquest cap de setmana han participat al Percumon, el Festival Internacional de Percussió Afrobrasilera. I hi han aconseguit el segon premi.
Sota la tutela d’Ainjaa, considerada la millor batucada del món, va néixer fa un any Calle Manigua. Es tracta d’un col·lectiu artístic multidisciplinari enfocat a combinar la percussió afrollatina, la dansa i el teatre. Tot, unint el tribal amb el carrer.
La passió i dedicació de Calle Manigua ha començat a conquerir els escenaris i els cors del públic. Una batucada que fa dels seus ritmes el llenguatge universal de la unió i la celebració.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta