Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'enllumenat, que es posarà en marxa el pròxim dissabte, suposarà un 8 % més de consum energètic que l'any passat
Una bolla i una estrella gegants són les dues grans novetats de l’enllumenat de Nadal d’enguany a Palma. Els elements, però, encara no han arribat i la regidora d’Infraestructures, Angélica Pastor, no ha sabut assegurar si arribaran a temps per l’encesa, que serà el pròxim dissabte, dia 19 de novembre.
L’estrella s’instal·larà a la Porta de Santa Catalina, i la bolla estudien ubicar-la a la plaça Garcia Orell (coneguda com a plaça de les Columnes). També es farà una il·luminació especial del carrer de Nuredduna, amb dos grans arcs.
Els llums es mantindran encesos en el mateix horari que abans de la pandèmia: de 17:30 a 22 h entre setmana i fins a les 24 h els caps de setmana, i no s’apagaran en tot el vespre dels dies 24 i 31 de gener i la Nit de Reis. Tot això suposa un 8 % més de consum energètic que l’any passat i una despesa d’uns 40.000 euros.
L’arbre gegant s’instal·larà enguany al Parc de les Estacions, ja que el Parc de la Mar està en obres, i per aprofitar que les reformes de la plaça Espanya finalment no començaran fins passat Nadal.
Les patronals AFEDECO, PIMECO i PIMEM han coincidit a agrair l’esforç fet pel consistori per il·luminar la ciutat i incentivar, així, que la gent surti a passejar i comprar.
La despesa total, si es compta la instal·lació i el desmuntatge de llums, és d’1.627.000 euros.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals