Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya, iniciada a Menorca, alerta que una telefonada de menys de cinc minuts pot costar prop de tres euros
Totes les targetes sanitàries de Balears inclouen dos números de telèfon per demanar cita prèvia. El primer és el 902 i el segon és gratuït, però la majoria de la gent desconeix la diferència entre un i l’altre. La campanya ‘Demanar cita al teu centre sanitari et pot sortir car’, encapçalada per l’exdiputat de Més per Menorca Nel Martí,alerta que una telefonada al 902 de menys de cinc minuts pot tenir un cost de prop de tres euros.
La iniciativa pretén que se suprimeixi aquest nombre de pagament per sol·licitar hora amb el metge de capçalera o per dur a terme gestions com la renovació de la targeta sanitària.
L’exdiputat anima els ciutadans a utilitzar el telèfon gratuït i assegura que l’IBSalut recapta uns 100.000 euros anuals a través del número de pagament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals