Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El sostre, el mobiliari, la instal·lació elèctrica i els aparells informàtics han quedat afectats per l'aigua
El trencament d’una canonada en el bany de la planta superior va inundar l’escola de Maria de la Salut. Va passar durant el cap de setmana, i dilluns dematí, el personal de neteja es va trobar les aules anegades.
Gràcies a la feina de la brigada i a l’ajuda de mestres i voluntaris ja s’ha pogut treure tota l’aigua, però queden molts desperfectes per arreglar. El pladur del sostre s’ha amarat i el mobiliari i les portes també es comencen a inflar per l’aigua. També s’han fet malbé tots els ordinadors, que estaven guardats en un magatzem que es va inundar, i moltes aules no tenen llum.
Jaume Ferriol, batle de Maria de la Salut, ha explicat que l’Ajuntament no pot assumir el cost de les reparacions, que es preveuen quantioses. Per això, assegura, ja han demanat ajuda a la Conselleria d’Educació. A finals d’aquesta setmana, l’aparelladora municipal tendrà redactat l’informe amb l’avaluació de danys i al llarg de la setmana que ve els responsables del Consistori es reuniran amb els tècnics de la Conselleria per parlar de les reparacions.
D’altra banda, es preveu que la setmana que ve els alumnes de l’escola d’estiu podran tornar a emprar el centre, ja que la part de menjador i el gimnàs no han patit danys.
El centre va ser inaugurat l’any 2011. El batle creu que s’haurà de revisar tota la instal·lació de canonades de l’edifici per evitar que torni a passar.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar