Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Té una eficiència energètica molt alta, ja que estalviarà un 40% d'energia respecte d'una casa convencional
Som a la setmana de la Cimera pel Clima de la qual emanen molts d’assumptes, debats i accions que haurien de marcar l’agenda política i social de les administracions i la de tots nosaltres, els ciutadans. Una d’aquestes accions pot ser construir de manera més sostenible, amb materials més naturals i que aporten més eficiència energètica. Uns criteris que una casa en construcció situada a Sant Llorenç des Cardassar reuneix. La varen començar al setembre i quatre mesos més mes tard ja està gairebé a punt. De fet, la intenció és que els propietaris la puguin començar a gaudir a partir de les festes de Nadal. Això suposa un petit endarreriment en el calendari previst i que s’ha degut, bàsicament, a problemes en el subministrament d’alguns materials.
El més destacat, però, és que està construïda de tal manera que té una eficiència energètica molt alta, estalviarà un 40% d’energia respecte d’una casa feta a la manera convencional. Té 140 m2 i haurà costat 252 mil euros, el que suposa 1800 euros el m2, un cost similar i, fins i tot inferior, que si s’hagués fet de blocs.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca