Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Enguany s'han centrat en l'excavació d'un àmbit interior, que s'ha trobat empedrat i amb una estructura en forma de banc
És la tercera campanya arqueològica que es fa en aquest habitatge rural del jaciment Torralba d’en Salort, que pot tenir l’origen al segle XV o XVI. Enguany s’han centrat en l’excavació d’un àmbit interior, que s’ha trobat empedrat i amb una estructura en forma de banc. El més enigmàtic d’aquesta casa, que encara no entenen els investigadors, és perquè va ser abandonada, possiblement durant el Barroc.
S’ha trobat vaixella d’importació, testimoni de les relacions comercials que Menorca mantenia amb diferents indrets d’Europa. També s’han recuperat restes que tenen a veure amb hàbits i pràctiques, presents a Menorca des de fa segles, com la religiositat o l’hàbit de fumar en pipa.
Hi participen una desena d’estudiants i graduats en Història i Arqueologia de les universitats de la Comunitat Valenciana, Barcelona i Granada, als quals també s’afegeixen cada matí voluntaris de Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís