Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La influenciadora Daniela Blasco, amb gairebé dos milions de seguidors a TikTok, ha conduït la selecció dels aspirants
Emoció i nirvis entre la cinquantena de participants en el càsting de La Tropa, el nou programa digital d’IB3 que cerca els millors creadors de contingut en català de les Balears. La influenciadora Daniela Blasco, amb gairebé dos milions de seguidors a TikTok, ha estat al costat dels aspirants fent-los preguntes per descobrir nous talents. Té clar quines són les aptituds per ser una bona creadora a la xarxa: “l’espontaneïtat, la imaginació i la naturalitat, que siguin ells mateixos”.
Després dels càstings a Menorca i Eivissa, conduïts per David Triay “El Cromas” i Izan Llunas, es tanca avui la recerca d’aquesta nova generació de creadors digitals. Els seleccionats formaran part de La Tropa. El programa reunirà tots els creadors a una casa, una “content house”, on els protagonistes interactuaran entre ells per elaborar contingut en català atractiu per a les xarxes socials que es publicarà diàriament. “Reptes, challenges, vídeos que són tendència en altres llocs… tot adaptat a la llengua i cultura de les Balears”, explica el codirector del programa Òscar Piera.
La Tropa serà, doncs, un contenidor molt potent pensat per arribar al públic juvenil que ja és nadiu digital. Els pròxims dies s’anunciaran a les xarxes socials d’IB3 els noms dels joves que s’uniran aquesta nova aventura digital d’IB3.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors