Asseguren que la manca de personal agreuja els problemes en l'atenció a les residències de l'illa
Una cinquantena de persones s’han manifestat el matí d’aquest diumenge pels drets de la gent gran. La plataforma “Fadigma, per la dignitat dels nostres majors” ha convocat aquesta protesta al passeig de s’Alamera, a Vila.
Membres de la plataforma han assegurat que els problemes de la gent gran a Eivissa són els mateixos que a la resta del món; falta de respecte pels seus drets humans en l’àmbit social i tecnològic. Uns problemes agreujats a Eivissa per la falta de personal. Han demanat que es controlin millor i es facin més inspeccions a les residències.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes