Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
El 20 de maig va entrar en vigor i simplifica alguns processos i amplia les persones que poden obtenir la nacionalitat per ser familiars directes
La nova Llei d’estrangeria d’Espanya, que va entrar en vigor el 20 de maig, ha introduït canvis significatius.
Per aquest motiu, l’oficina d’informació i orientació per a persones migrants del Consell de Menorca ha realitzat avui a Ciutadella una xerrada on han acudit una cinquantena de persones estrangeres.
Els canvis simplifiquen processos i amplia les persones que la poden obtenir a través de familiars directes. També la nacionalitat per residència passa de necessitar tres anys a només dos.
Això sí, ja no comptarà el temps que es passa a Espanya esperant una resposta per una petició d’asil polític com sí que passava abans. En cas de ser denegat, els dos anys per obtenir la nacionalitat començaran a comptar a partir d’aquesta notificació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació