Un atropellament mortal pel Polígon de Marratxí obliga a aturar el tren
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats

Destaquen el concert del grup català Manel, al desembre, i l'espectacle de dansa inclusiva 'Happy Island'
“El Principal de tothom”… Amb aquest lema es presenta la nova temporada del Teatre Principal de Palma. Ja hi ha programats una cinquantena d’espectacles fins al gener. Són espectacles musicals, de dansa, o de teatre entre d’altres. Destaquen el concert del grup català Manel, al desembre, i l’espectacle de dansa inclusiva ‘Happy Island’.
Estan programades fins a 54 propostes de tots els caires. Un dels plats forts és l’arribada del grup català Manel. Serà a la sala gran al desembre. Aquesta temporada el Principal també vol apostar per les produccions mallorquines i pel seus artistes. Per això, algun dels èxits de la temporada passada es tornaran a repetir, com ‘Mar de Fons’. També vendran obres de la península amb presència mallorquina. És el cas de ‘Playoff’ de La Joven, amb Neus Cortés.
Una de les novetats són les jornades d’inclusió a les arts escèniques el 27 i 28 de setembre que culminaran amb l’espectacle de dansa ‘Happy Island’, una obra que treballa amb les discapacitats i posa cinc ballarins damunt l’escenari.
A més, els joves menors de 30 anys podran gaudir de descomptes de fins al 50%.
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats
'Mallorca Confidencial', que compta amb la participació d'IB3, s'està rodant a diverses localitzacions de Mallorca i Barcelona
Segons afirma, l'administració pública aturarà de rebre sol·licituds perquè a partir del primer d'abril estarà obligada a contractar de manera fixa i indefinida el personal substitut