Una cinquantena de docents interins de totes les illes denuncien que s’han quedat sense feina, tot i que tenien contracte per tres anys. Aquest dilluns una representació dels afectats s’han personat a la Conselleria d’Educació, tant a Mallorca com a Eivissa, a demanar explicacions. Asseguren que les seves places no han estat adjudicades a ningú dels que han guanyat una oposició o un concurs de mèrits i no entenen què ha passat. Diuen que hi pot haver més afectats, que encara no se n’han assabentat. La Conselleria d’Educació assegura que és una qüestió que ve de l’anterior Executiu i que l’abordaran en els pròxims dies.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa