Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Estan pendents dels permisos d'Aviació Civil i Autoritat Portuària
Volar directament del port de Palma al port d’Eivissa en 35 minuts o d’Eivissa a Formentera en 6 minuts. És el que proposa Isla Air, empresa amb seu a Mallorca que vol recuperar la presència d’hidroavions comercials un segle després de la primera experiència.
Defensen que permetria connectar les quatre illes de manera més ràpida, evitant els aeroports. En una segona fase, planegen connexions amb València i Barcelona. A Palma, el projecte preveu que els hidroavions aterrin a prop del port i duguin els passatgers fins al moll on atraquen les golondrines.
Han invertit 6 milions en els aparells i estan pendents, des de fa més d’un any, de l’autorització d’Aviació Civil i de l’Autoritat Portuària. A Europa només hi ha una experiència similar en aquests moments, a Dinamarca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis