El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Montse Tomé i sis jugadores es reuniran a València amb la resta del grup avui horabaixa i faran el primer entrenament. Les jugadores també esperen la visita del president del CSD Víctor Francos
108
Passaven pocs minuts de les 11 del dematí quan Montse Tomé arribava a un hotel de Madrid. No a las Rozas, la seu habitual de les concentracions, sinó a un hotel proper a l’aeroport. La seleccionadora ha assegurat que esperava l’arribada de les jugadores convocades. Pocs minuts després apareixien elles. En total 6 jugadores. Misa Rodríguez, Olga Carmona, Teresa Abelleiro, Oihana Hernández i Eva Navarro, amb cares serioses i de resignació. Athenea del Castillo, més decidida. La jugadora s’ha reafirmat en el comunicat publicat fa uns dies. “Vaig dir que seria aquí”. I hi ha estat. Un parell d’hores després les jugadores sortien de l’hotel per continuar amb aquesta concentració per etapes i dividida. Agafen un bus per viatjar a València, on està previst que esperi la resta del grup. Entre elles les tres jugadores mallorquines del FC Barcelona, Cata Coll, Mariona Caldentey i Patri Guijarro.
Avui horabaixa hi ha previst el primer entrenament. També s’espera que avui, a la concentració, hi acudeixi el president del CSD, Víctor Francos. Francos vol reunir-se amb les jugadores per conèixer de primera mà les seves demandes i fer d’intermediari en la negociació de les jugadores amb la Federació Espanyola de Futbol. A Oliva, es preveu fer-hi un stage que es durà a terme fins dijous quan el combinat té previst viatjar a Suècia per participar divendres en la Nations League. Ara falta saber com i de quina manera. Algunes jugadores sueques ja han anunciat que participaran d’un possible boicot del partit.
🚌Aquest és el moment en què les 6⃣ jugadores de la @SEFutbolFem concentrades a Madrid entren al bus
L'expedició comandada per Montse Tomé viatja a València per unir-se amb la resta de jugadores
Està previst que a València hi siguin @catacoll2001 @mariona8co i @Patri8Guijarro pic.twitter.com/6cnzFI0qEo
— Esports IB3 (@EsportsIB3) September 19, 2023
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle