Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Es va oferir a conduir per superar un pendent i la seva amiga l'hi va permetre, sabent que no tenia permís de conduir
Foto: Policia Local de Palma.
266El passat 19 d’abril d’horabaixa, va tindre lloc una col·lisió sense ferits en el camí dels Reis, a Palma. Els agents varen comprovar que una jove sense permís de conduir havia causat l’accident. La documentació del vehicle va revelar que estava a nom del pare d’una de les dues passatgeres que ocupaven el turisme. La filla del propietari va manifestar que son pare les havia autoritzat a utilitzar el vehicle, que seria conduït per una de les joves amb carnet, encara que amb poca experiència.
En arribar al camí dels Reis la conductora no pogué superar un pendent. Una altra passatgera sense carnet, que va afirmar que seguia classes en una autoescola, es va oferir a conduir en aquest tram. Una vegada al volant, per la seva manca de pràctica, va acabar col·lidint per encalç amb un altre turisme, aturat en un pas de vianants.
La Policia Local investiga l’autora de la col·lisió, una espanyola de 21 anys, per un presumpte delicte contra la seguretat viària, en conduir sense haver obtingut el permís de conduir. Alhora, investiga la jove que conduïa inicialment com a cooperadora necessària en el mateix delicte. El 6 de maig, una vegada conclosa la investigació de l’accident, la Sala d’Atestats va enviar les diligències a l’autoritat judicial.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general