La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Formen part de l'exposició que commemora els 25 anys de la Fundació Pilar i Joan Miró
Aquest divendres s’ha produït el desembalatge de cinc obres de Joan Miró que el Centre Pompidou de París ha cedit, temporalment, a la Fundació Pilar i Joan Miró de Palma.
Un procés que, en tot moment, ha estat supervisat per una conservadora del museu francès. Aquestes cinc obres formaran part de la nova exposició ‘Miró mai Vist’, que commemorarà els 25 anys de la Fundació.
95 quadres i dibuixos de l’artista que no s’havien exhibit mai en aquest centre.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura