Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

El Seprona i agents de Medi Ambient continuen investigant les causes de l'incendi, que ja està estable
L’Institut Balear de la Natura (IBANAT) apunta a una crema de rostolls que es va descontrolar com a principal hipòtesi de les causes de l’incendi forestal de So n’Ordines, al terme municipal d’Alaró. Tot i que el Seprona i agents de Medi Ambient continuen investigant les causes del foc.
L’IBANAT, pendent d’avançar la temporada d’incendis forestals
L’IBANAT ha informat a les 12.35 hores que l’incendi es troba estable, encara que no està controlat, i que les flames han afectat un perímetre de 14 hectàrees. A causa de les tasques d’extinció efectuades anit, el foc no va avançar.
L’incendi es va declarar ahir dimecres passades les 16.30 hores a So n’Ordines, a Alaró. Els mitjans antiincendis provaren d’aturar-lo des de l’aire amb els helicòpters ja que la zona és molt complicada, amb el terreny inclinat i la vegetació espessa. Hi feren feina una trentena d’efectius.
En fer-se fosc, es retiraren els mitjans aeris i durant tota la nit han quedat sobre el terreny els operatius de l’IBANAT. Però, devers les 02.00 hores, el vent ha fet revifar el foc amb força. De nou, avui dijous, des de primera hora del matí, tornen a fer feina per aire i una quarentena d’efectius proven d’extingir-lo.
Enguany, les condicions meteorològiques, però, faciliten els incendis. De moment, aquest foc ha cremat 14 hectàrees de terreny, el més important des de 2017 ja que l’any passat va ser molt bo en la lluita contra el foc, i l’incendi més greu va cremar 12 hectàrees l’estiu passat a Manacor.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor