Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

Es tracta d'una obra gràfica que cerca conscienciar la població sobre la necessitat de protegir aquest rèptil
La sargantana és un dels tresors naturals més preuats a les Pitiüses. L’únic vertebrat terrestre autòcton d’Eivissa i Formentera. Un rèptil que es troba en perill, i el temps per protegir-lo s’acaba. “S’acaba el temps, perquè hi ha una intrusió d’espècies invasores de serps que depreden les sargantanes i les desplacen”, explica la doctora en Biologia, Antònia Maria Cirer.
Aquestes espècies invasores varen entrar a les Illes el 2003, amb la globalització del trànsit de mercaderies. En 20 anys, han erradicat la meitat de la població de llangardaixos de les Illes. Si segueixen en aquest ritme, en menys de 20 anys s’hauran extingit. Però encara hi podem fer alguna cosa.
Amb aquesta obra visual, Antònia Maria Cirer i Sebastián Candela cerquen conscienciar la població sobre la importància de protegir la sargantana. I és que vetlar per la seva supervivència és una feina de tothom.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament