Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Han cuinat 250 racions de mongetes blanques, amb carn o amb vegetals, amb l'ajuda del xef Jose Maria Royo
Després de rebre les primeres instruccions del xef Jose Maria Royo, els joves d’Asima s’han posat en marxa per cuinar per als qui més ho necessiten. Amb tots els ingredients a punt, han preparat un aguiat de mongetes blanques.
És la tercera vegada que aquests joves empresaris s’han posat els davantals per ajudar l’associació Zaqueo. Una iniciativa solidària que també els serveix per conèixer-se entre ells i passar una bona estona.
Una associació que, per cert, ha duplicat la demanda en un any. Aquest dimarts es repartiran 250 racions al menjador, entre les quatre i les sis de l’horabaixa.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici