Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Ionna Vautrin era a París el 15 d'abril del 2019, quan Notre Dame es va calar foc, però no sabia que precisament seria l'encarregada de part de la reconstrucció
Fa poc més de quatre anys que la catedral de Notre Dame es va incendiar. Ara, Ionna Vautrin, una dissenyadora francesa molt arrelada familiarment a Mallorca ha estat triada per a redissenyar les cadires que faran servir els feligresos. Va ser l’arquebisbe de París qui va apostar pel seu projecte.
Ionna Vautrin era a París el 15 d’abril del 2019, quan Notre Dame es va calar foc, però no sabia que precisament seria l’encarregada de part de la reconstrucció. Totes les cadires de l’interior del temple es van cremar a l’incendi i ella ha estat triada per l’arquebisbe per redissenyar-les. Unes cadires amb barrots. En total en són 1.500, amb el seu segell, les que s’hauran de fabricar en poc més d’un any. Tot i que encara no és molt conscient del que això suposa.
Sí que ens ha deixat qualque pinzellada del que serà la nova Notre Dame. Si les obres finals no es retarden, els parisencs hauran d’esperar el 8 de desembre del 2024 per poder tornar a omplir un dels símbols més importants de França.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Amb una representació visual d'aquest insecte, Via Menorca ha advertit dels efectes de la saturació del turisme