Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
El sindicat SAE considera que "les mesures actuals no són suficients per a protegir la integritat física dels professionals"
Imatge d'arxiu. /EUROPA PRESS
137El Sindicat de Tècnics d’Infermeria, SAE, ha manifestat aquest dimarts la seva condemna a l’agressió que han patit dos tècnics d’emergències del 061 durant l’exercici de la seva professió, quan atenien una dona a s’Arenal.
Quan els professionals del 061 SAMU anaven a dur a l’ambulància una dona que havia estat atesa prèviament per un fort dolor corporal, aquesta es va resistir a entrar al vehicle i va adoptar una actitud violenta contra els sanitaris, propinant-los puntades i cops de puny i amenaçant-los amb un objecte punxant, ha informat SAE en un comunicat.
El sindicat considera que aquesta nova agressió a tècnics del 061 a les Balears deixa en evidència que “les mesures actuals no són suficients per a protegir la integritat física dels professionals d’aquest servei, els qui es veuen exposats diàriament a importants episodis d’estrès a causa de la peculiaritat assistencial d’aquesta unitat“.
El secretari d’Acció Sindical de SAE a Balears, Alejandro Juan Alonso, reclama actuacions: “No podem continuar lamentant aquest tipus d’agressions, per això des de SAE continuarem treballant amb l’Administració perquè adopti les accions necessàries que protegeixin els Tècnics d’Emergències Sanitàries“.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades