Ho farà el pròxim 10 de gener, en el primer ball de les festes de Sant Antoni, a la plaça Ramon Llull
Al darrere d’una de les màscares de dimonis de la colla de Manacor enguany hi haurà una dona. Serà un fet històric en les festes de Sant Antoni del municipi. Això sí, només ballarà en el primer ball, el 10 de gener. El Patronat de Sant Antoni assegura que s’ha fet així per anar-se adaptant als nous temps. No obstant, no descarten que de cada any la dona assumeixi papers més importants en la festa.
L’anunci l’han fet de manera conjunta l’Ajuntament, el Patronat i l’Assemblea antipatriarcal de Manacor. Així mateix, el Consistori anima tothom a gaudir d’aquest canvi amb naturalitat i amb el respecte envers la dona i la festa que ja s’ha viscut quan s’ha incorporat la dona a altres danses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura