Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

L'home de 44 anys s'ha lliurat posteriorment en una comissaria dels Mossos d'Esquadra del Prat de Llobregat
Una dona de 36 anys ha estat presumptament assassinada aquest dilluns matí per la seva parella, un home de 44 anys, que després s’ha lliurat als Mossos d’Esquadra en una comissaria del Prat de Llobregat.
Segons han informat els Mossos, cap a les deu del matí, la Policia Local del Prat els ha avisat que havien localitzat el cos sense vida de la dona en el seu pis d’aquesta ciutat de l’àrea metropolitana barcelonina. Passades unes hores, la parella sentimental de la víctima, a qui els Mossos ja cercaven com a sospitós, s’ha lliurat en una comissaria i ha estat detingut.
Si es confirmàs, aquest seria el novè crim de violència masclista a Catalunya l’any 2019, el 53 al conjunt de l’Estat.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar