Un camioner que maniobrava no ha vist el fanal i l'ha arrabassat
Una dona de 60 anys es troba en estat greu després que li ha caigut un fanal al damunt a Madrid. Ha passat a la concorreguda Puerta del Sol, aquest dimarts al matí. Un camioner que maniobrava no ha vist el fanal i l’ha arrabassat. La víctima ha patit un traumatisme cranioencefàlic i ha hagut de ser estabilitzada i entubada al mateix lloc dels fets. Després l’han traslladat a l’Hospital San Carlos, on ha ingressat d’urgència. La policia municipal de Madrid investiga ara els fets.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística