Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Aquest dijous la pacient va abandonar la unitat després de 23 dies d'ingrés
Una dona de 88 anys s’ha convertit en la primera pacient que rep l’alta a la Unitat de Mitja Estada Ca Na Majora, a l’Hospital Can Misses d’Eivissa.
Entre aplaudiments, aquest dijous la pacient va abandonar la unitat després de 23 dies d’ingrés, tres en el mòdul F de Medicina Interna i els 20 restants en aquest espai que disposa de 56 llits i que acull a pacients de residències o a contagiats d’edat avançada i en estat lleu.
La pacient ha superat la malaltia després de dos resultats negatius realitzats amb una setmana de separació.
Segons han explicat des de l’Àrea de Salut, Margarita va ingressar el passat 24 de març en Medicina Interna i va ser traslladada a Ca Na Majora el dia de la seva obertura, el 27 de març, amb tres pacients més, procedents de residències que també es trobaven hospitalitzats a la planta de Medicina Interna F, destinada a pacients positius de COVID-19.
La posada en marxa d’aquesta Unitat de Mitja Estada ha permès acollir a usuaris de residències sense aturar altres serveis com el de Medicina Interna, com es va veure amb els ingressos procedents de Can Blai i especialment a la residència Reina Sofia.
Un infermer del SAMU 061 va traslladar aquest dijous la dona fins a casa seva.
Rep l’alta un pacient de 95 anys ingressat a l’UCI a Menorca des del passat 6 d’abril
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia