Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

La seva cuidadora i dos policies locals que han intervingut per rescatar-la del foc han estat ingressats per problemes respiratoris
L'edifici afectat al carrer Miquel Eugènia Caimaris de Ciutadella
78Una dona de 92 anys roman ingressada en estat molt greu a la Unitat de Cures Intensives de la Clínica Juaneda arran de les cremades patides durant l’incendi que s’ha declarat aquesta matinada a un edifici de Ciutadella. La manta elèctrica que tenia a sobre ha estat l’origen del foc, que ha calcinat totalment l’habitació.
Aquest divendres a les 2:45 hores de la matinada la Policia Local ha rebut un avís d’un incendi molt greu al carrer Miquel Eugènia Caimaris de Ciutadella. Les flames sortien per una finestra del primer pis d’un edifici i afectava els pisos superiors. En pujar les escales, segons explica la policia, han trobat dins el pis una senyora major de 92 anys que estava impedida físicament i la seva cuidadora, que la intentava treure del pis entre flames i fum. La senyora major presentava cremades greus i insuficiència respiratòria.
Els serveis d’emergència desplaçats han pogut evacuar la senyora de 92 anys ferida fins a l’ambulància on ha estat atesa per un metge del 061. També s’ha atès la cuidadora de 57 anys, que patia una intoxicació lleu per inhalació de fum i ja ha estat donada d’alta.
Els agents han col·laborat en l’evacuació de la resta de vesins de l’immoble mentre els bombers iniciaven les tasques d’extinció de l’incendi. Per mor d’aquestes tasques, dos policies locals han estat ingressats posteriorment a una clínica de Menorca per problemes respiratoris. Ja han rebut l’alta hospitalària.
A les 8 hores del matí s’ha fet una inspecció tècnica per part de l’àrea d’urbanisme de l’Ajuntament de Ciutadella i s’ha acordat apuntalar el pis per part de la brigada municipal a fi de prevenir perills estructurals metre l’edifici es va refredant.
Familiars de la senyora afectada ja estan assabentats i inicien tràmits amb les possibles companyies d’assegurança, expliquen des de la Policia Local de Ciutadella. També inicien gestions amb els serveis socials municipals, ja que com que no té fills ni familiars directes, i a més a més ja es trobava impedida físicament, no disposa de cap recurs propi per poder viure en el moment en què es pugui recuperar de les lesions.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull