Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La jutgessa els aconsella que venguin l'habitatge
Una sentència d’un jutjat de primera instància de Palma obliga una dona a abandonar el domicili familiar perquè hi conviu amb la seva nova parella. L’exmarit la demandà perquè també és propietari de la casa i segueix pagant la meitat de la hipoteca. Els advocats asseguren que no hi ha jurisprudència consolidada al respecte.
La jutgessa creu que amb l’entrada d’una tercera persona a l’habitatge fa que perdi el caràcter de domicili familiar. A més, la jutgessa els aconsella vendre la casa. Segons el misser es tracta d’una sentència novedosa. Des de l’associació de pares separats asseguren que no és una decisió que hagi de sorprendre. L’entitat reivindica un tracte igualitari entre homes i dones; i defensa la mediació familiar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles