Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Es tem que ha entrat en estat de pànic i s'ha llevat la màscara i el regulador de l'aire
Una dona es troba greu a l’UCI de Son Llàtzer després de patir un atac de pànic a la piscina de les rajades del Palmaquarium. Participava en una activitat de busseig, però, en un moment donat, s’ha posat nerviosa i s’ha llevat la màscara i el regulador de l’aire.
Els fets han tingut lloc aquest dimarts durant el migdia. Una família resident a Barcelona ha contractat l’activitat de fer una immersió de deu minuts. Primer hi han entrat la filla i el gendre. Després els pares, en tot moment acompanyats per un monitor. Sembla que la mare s’ha posat nerviosa i s’ha llevat l’equip de respiració. Ha begut molta d’aigua i ha entrat en aturada cardiorespiratòria. Els serveis sanitaris han aconseguit estabilitzar-la i ha estat traslladada a Son Llàtzer, on ha quedat ingressada a l’UCI.
Es tem que la dona hauria tingut un atac de pànic i ha reaccionat de manera imprevista sense avisar el monitor.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació