Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Es tem que ha entrat en estat de pànic i s'ha llevat la màscara i el regulador de l'aire
Una dona es troba greu a l’UCI de Son Llàtzer després de patir un atac de pànic a la piscina de les rajades del Palmaquarium. Participava en una activitat de busseig, però, en un moment donat, s’ha posat nerviosa i s’ha llevat la màscara i el regulador de l’aire.
Els fets han tingut lloc aquest dimarts durant el migdia. Una família resident a Barcelona ha contractat l’activitat de fer una immersió de deu minuts. Primer hi han entrat la filla i el gendre. Després els pares, en tot moment acompanyats per un monitor. Sembla que la mare s’ha posat nerviosa i s’ha llevat l’equip de respiració. Ha begut molta d’aigua i ha entrat en aturada cardiorespiratòria. Els serveis sanitaris han aconseguit estabilitzar-la i ha estat traslladada a Son Llàtzer, on ha quedat ingressada a l’UCI.
Es tem que la dona hauria tingut un atac de pànic i ha reaccionat de manera imprevista sense avisar el monitor.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata