Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La Guàrdia Civil investiga els fets com un possible cas de violència domèstica
La Guàrdia Civil investiga un possible cas de violència domèstica a Son Caliu, Calvià. Una dona de 28 anys ha apunyalat la seva exparella, un home de 29 que ha quedat ferit de poca gravetat. La presumpta agressora ha estat detinguda i traslladada a la unitat de psiquiatria de l’Hospital Son Espases. L’avís l’ha donat la mateixa víctima, passades les 13 hores d’aquest dilluns.
Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Calvià s’han desplaçat fins al lloc dels fets, un domicili de Son Caliu, on han trobat la dona es estat d’embriaguesa. Ella ha reconegut que havia apunyalat la seva exparella després d’una discussió. La Guàrdia Civil ha obert una investigació.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc