El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La víctima ha estat traslladada en ambulància fins a l'Hospital Universitari de Son Espases i s'ha activat el codi Politrauma
130
Una dona de trenta anys ha resultat ferida greu aquest diumenge, després de caure d’una alçada de 12 metres en un camí prop del Salt des Freu del torrent de Coanegra, a Bunyola. Segons ha informat el Servei d’Atenció Metge Urgent, l’accident ha ocorregut a les 15h30.
Fins al lloc dels fets, s’han desplaçat una unitat de suport vital avançat del SAMU 061 i s’ha activat un equip de Bombers. Els efectius han realitzat la immobilització i la posterior extracció de la dona del lloc de l’accident. L’equip sanitari de la unitat ha pogut fer l’assistència mèdica “insitu” per estabilitzar-la i ha procedit al control de danys.
Posteriorment, la dona ha estat traslladada en ambulància fins a l’Hospital Universitari de Son Espases i s’ha activat el codi Politrauma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles