Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Es troba ingressada a l'Hospital Mateu Orfila. L'home que viatjava amb ella ha resultat ferit lleu
165
Dues persones han resultat ferides, una d’elles greu, en un accident de trànsit que ha tengut lloc aquest dimarts vespre a la carretera de Maó a la Mola, segons ha informat el 061.
L’avís al 061 alertava que havia estat un accident casual (sense la intervenció d’un segon vehicle), que hi havia dues persones afectades i que una d’elles, una dona de 22 anys, tenia dolor cervical i no podia moure les cames.
Al lloc es van desplaçar una ambulància de suport vital bàsic i una altra d’avançada. L’equip assistencial, després de valorar i estabilitzar in situ els ferits, va traslladar-los a l’Hospital Mateu Orfila. El segon afectat és un home, que va resultar ferit lleu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat