Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La dona ha estat traslladada a Son Espases per ser operada d'urgència per les lesions
Passatgers de l'EMT de Palma en una imatge d'arxiu.
38Una dona de 70 anys ha estat arrossegada diversos metres per un autobús de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de Palma després de quedar-se-li enganxat el braç a la porta quan baixava de l’autocar.
Fuentes de la Policia Local de Palma han informat a l’agència Europa Press que els fets han tingut lloc a les 13.28 hores a l’avinguda Gabriel Alomar i Vilallonga de Palma. La dona ha estat traslladada a Son Espases per ser operada d’urgència per les lesions que ha patit al braç.
La Policia està investigant les circumstàncies de l’accident, encara que les primeres hipòtesis apunten al fet que el braç de la dona ha quedat atrapat a la porta de l’autobús mentre aquesta es disposava a baixar del vehicle.
El conductor de l’EMT hauria reprès la marxa del vehicle sense adonar-se de l’impediment de l’anciana. La Policia Local continua investigant els fets.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca