El programa posa en contacte propietaris d'habitatges amb el professorat que cerca un lloc on viure
Aquest dilluns, els docents d’arreu de les Illes donen el tret de sortida al curs escolar. Els de les Pitiüses ho fan, un any més, amb la càrrega d’haver de trobar un habitatge en plena temporada turística. Una dotzena n’han aconseguit gràcies al programa impulsat pel Govern que connecta llogaters i docents que busquen casa.
La declaració de places de difícil i molt difícil cobertura per als docents de les Pitiüses suposa, a més, un increment salarial que vol ajudar a contrarestar els elevats preus dels lloguers. La mesura, però, és criticada pels sindicats, que consideren que ha acabat sent contraproduent.
Les famílies dels alumnes pronostiquen un inici de curs amb manca de professors. El Govern ha avançat que pròximament presentarà noves mesures per fer front a aquest problema.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració