La zona de Palmanova-Son Caliu és la més afectada pel temporal
Arbre caigut enmig del carrer a Calvià. Foto Ajuntament de Calvià
40El temporal de vent que ha afectat tot Mallorca aquesta nit passada ha deixat una dotzena d’incidències al municipi de Calvià, concentrades majoritàriament entre les 22.00 hores i les 2.00 hores en les zones de Palmanova i Son Caliu.
Entre les principals incidències registrades hi ha la caiguda de dos arbres que han bloquejat la via pública del carrer de Miquel dels Sants Oliver, a banda de vuit arbres més que han provocat danys en el mobiliari urbà i en dos vehicles estacionats. Un dels pals de les banderes de la rotonda de Palmanova també ha caigut a causa de les fortes ratxes de vent, igual que la balustrada d’un habitatge privat.
El temporal ha causat danys en un semàfor i ha causat el moviment alarmant d’una grua, encara que finalment no s’han registrat conseqüències greus en aquest últim cas.
Des del primer moment, agents de la Policia Local de Calvià i Bombers de Mallorca s’han mobilitzat per atendre les emergències, mentre que operaris de la Brigada Municipal i de Calvià 2000 s’han unit a les tasques de neteja i de retirada de branques i enderrocs.
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
La comunitat xinesa de Palma dona la benvinguda a l'any de la serp
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023