Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat interceptada a les 11.10 hores. Amb altres dues embarcacions arribades a Cala Santanyí i Formentera, ja són 80 les persones rescatades avui a les Balears
68
Una tercera embarcació, aquesta vegada amb 18 migrants a bord, ha estat interceptada durant el dia d’avui, 6 de gener. Segons Delegació de Govern, ha arribat a les 11.10 hores a Cabrera. Les persones rescatades són d’origen magrebí i subsaharià.
En l’operatiu de rescat, hi han intervingut efectius de Servei Marítim Provincial i Salvament Marítim, després que el servei de vigilància SIVE hagi albirat l’embarcació.
Amb aquesta, ja són tres les embarcacions amb migrants a bord interceptades aquest divendres: la primera arribava amb 41 migrants a bord la passada matinada, a les 02.45 hores, a Cala Santanyí, i la segona, a les 09.45 hores, amb 22 persones a bord a Formentera.
Interceptades dues embarcacions amb 43 migrants a bord a Cala Santanyí i Formentera
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu