Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
L'afectat es troba il·lès, però la seva barca ha quedat totalment destrossada i enfonsada
Els fets van passar a Binissafúller aquest dimecres passat. Un aficionat a la pesca jubilat pescava raors i va veure com una embarcació se li atracava a gran velocitat. Tot just va tenir temps de saltar de la barca, que va quedar destrossada.
El iot que va causar l’accident l’ocupaven un patró professional i la seva armadora. Té 21 metres d’eslora i, en aquell moment, hi viatjaven sis turistes britànics. El pescador que va ser envestit en va notar la presència quan ja es trobava molt a prop. Una vegada a l’aigua, l’embarcació li va passar a pocs centímetres; es va posar a cridar “ajuda” i ràpidament va ser rescatat per una altra barca pesquera.
La seva embarcació, de 6 metres d’eslora, va quedar totalment destrossada i es va enfonsar. Algunes de les restes van ser rescatades per altres barques. Des del xàrter, afirmen que no el van veure i que es van parar tot just en aquell moment. També que van acompanyar l’afectat al quarter de la Guàrdia Civil i, voluntàriament, l’empresa va demanar que es fessin proves de substàncies al patró, que van donar negatives.
El pescador no ha pogut denunciar els fets perquè es troba totalment il·lès. En ser un accident marítim, la policia li afirma que són les assegurances les que se n’han de fer càrrec.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut