A partir d'ara aquest servei serà gratuït per als sanitaris
Una empresa de Palma ofereix serveis de desinfecció d’espais amb ozó, un gas que elimina els agents contaminants de bacteris, virus o fongs. Es pot desinfectar des d’un local fins a un vehicle i, després del tractament, els virus o bacteris queden totalment eliminats. És, per tant, una solució ràpida i eficaç per evitar el contagi del Covid-19.
El 96% dels treballadors d’aquesta empresa són persones amb alguna discapacitat. Aquest dimarts han llançat una campanya a través de les xarxes socials per oferir al personal sanitari la desinfecció del seu vehicle de forma gratuïta.
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables